VISION

Visualising the Future Through Training

Περιγραφή

Το έργο VISION στοχεύει στην αντιμετώπιση μίας από τις βασικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κρατούμενοι μετά την αποφυλάκισή τους, η οποία είναι η απόκτηση και η διατήρηση μίας ποιοτικής απασχόλησης. Για το σκοπό αυτό, οι εταίροι του έργου σχεδιάζουν και υλοποιούν καινοτόμες ευκαιρίες επαγγελματικής κατάρτισης για κρατουμένους οι οποίες υποστηρίζονται από την εφαρμογή της τεχνολογίας VR (εικονική πραγματικότητα), ευελπιστώντας να αυξηθεί το κίνητρο των κρατουμένων για συμμετοχή στην εκπαίδευση και την απασχόληση. Απώτερος στόχος του έργου είναι η επιτυχής οικονομική και κοινωνική επανένταξη των κρατουμένων στις κοινότητές τους, μετά την αποφυλάκιση.

Δραστηριότητες

  • Πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα για την δημιουργία ενός ψηφιακού εργαλείου αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών των κρατουμένων και των κινήτρων τους για συμμετοχή σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης.
  • Έρευνα και συγκριτική ανάλυση των υφιστάμενων προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης στα Καταστήματα Κράτησης των χωρών των εταίρων (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία, Ρουμανία και Ελλάδα)
  • Δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων (σχεδίων μαθήματος) για επιλεγμένα προγράμματα κατάρτισης, με την χρήση εργαλείων και εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας.
  • Κατάρτιση εκπαιδευτών στην χρήση των εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας για την εκπαίδευση κρατουμένων
  • Έρευνα, συγγραφή και εκπόνηση ενός Εγχειριδίου για Εκπαιδευτές/τριες σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης στα Καταστήματα Κράτησης σχετικά με την χρήση και την εφαρμογή των εργαλείων εικονικής πραγματικότητας.
  • Εκπαίδευση ομάδας 25 κρατουμένων από κάθε συμμετέχουσα χώρα σε επιλεγμένα προγράμματα κατάρτισης με την χρήση εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας.

Αποτελέσματα

  • Ένα ψηφιακό εργαλείο αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών των κρατουμένων και των κινήτρων τους για συμμετοχή σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης.
  • Εκπαιδευτικά σενάρια (σχέδια μαθήματος) για επιλεγμένα προγράμματα κατάρτισης, με την χρήση εργαλείων και εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας.
  • Ένα Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτές/τριες σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης στα Καταστήματα Κράτησης σχετικά με την χρήση και την εφαρμογή των εργαλείων εικονικής πραγματικότητας.

Εταιροι

  • UNIVERSIDADE DA BEIRA INTERIOR (Πορτογαλία)
  • Athens Lifelong Learning Institute (Ελλάδα)
  • CPJ - Centro Protocolar de Formação Profissional para o Sector da Justiça (Πορτογαλία)
  • Penitenciarul Iasi (Ρουμανία)
  • LYCEE CHARLES ET ADRIEN DUPUY (Γαλλία)
  • Centre d'Iniciatives per a la Reinserció (Ισπανία)
  • QUALIFY JUST – IT SOLUTIONS AND CONSULTING (Πορτογαλία)
  • Istituto Religioso di Formazione e Istruzione Professional (Ιταλία)

Περισσοτερες Πληροφοριες

Διαρκεια Εργου:

2021 - 2024

Προγραμμα Χρηματοδοτησης:

Erasmus +, Key Action 02

Ετικετες:

Prison Education, Vocational training, Erasmus+, Adult education, Criminal Justice System, Digital skills, Employment, Human rights, Social integration

Επικοινωνια:

xchalatsis@athenslifelonglearning.gr

Κύλιση στην κορυφή