Ψηφιακος μετασχηματισμος φορεων εκπαιδευσης ενηλικων για μια συμπεριληπτικη διαδικτυακη εκπαιδευση

Αριθμος εργου 2021-1-LT01-KA220-ADU-000035360

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο στην τεχνολογία, πρόκειται για αλλαγή νοοτροπίας που επιτρέπει στους εκπαιδευτές και στις εκπαιδεύτριες ενηλίκων να αγκαλιάσουν την καινοτομία, να προσαρμοστούν στην αλλαγή και να αξιοποιήσουν όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν τα ψηφιακά εργαλεία και οι πλατφόρμες για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας των εκπαιδευόμενων.

Το έργο σημείωσε μεγάλη πρόοδο και με χαρά σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματά του ως τώρα.

Τα αποτελέσματα :

  • PR2-A1 Ολοκληρώθηκε ο πίνακας ψηφιακών δεξιοτήτων. Έτσι, τώρα, υπάρχει μια πολύ σαφής επισκόπηση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων των Εκπαιδευτών/τριών και των Εκπαιδευόμενων. Η συνεισφορά των εταίρων σε αυτό το στάδιο ήταν πολύ σημαντική.
  • PR2-A2 Η ανάπτυξη του εργαλείου αξιολόγησης συνεχίζεται από όλους τους εταίρους. Συντάσσονται διαφορετικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση κάθε δεξιότητας. Ο Συντονιστής του έργου ελέγχει και συντονίζει τη διαδικασία για τη διασφάλιση της συνοχής του υλικού.
  • PR5-A1 Ολοκληρώθηκε επίσης το πρόγραμμα σπουδών του διαδικτυακού σεμιναρίου. Κάθε εταίρος ανέπτυξε την περιγραφή του θέματος για το οποίο ήταν υπεύθυνος, ώστε να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα σπουδών του Σύντομου Διαδικτυακού Σεμιναρίου με τίτλο «Ισότητα των φύλων στην αγορά εργασίας» που απευθύνεται σε ενήλικες εκπαιδευόμενους. Με βάση αυτό το Πρόγραμμα Σπουδών αναπτύχθηκαν τα σενάρια για τα εκπαιδευτικά βίντεο των ενοτήτων.
  • PR5-A2:A6 Τέλος, ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ενοτήτων (παρουσιάζονται με τη μορφή εκπαιδευτικών βίντεο), καθώς και των κουίζ των ενοτήτων αυτών. Επί του παρόντος, οι ενότητες και τα κουίζ μεταφράζονται στις γλώσσες των εταίρων.
  • PR3-A1 Το πρόγραμμα σπουδών του έργου αναπτύσσεται από όλους τους εταίρους και θα αποτελέσει τη βάση των ενοτήτων του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προσφέρει νέες δυνατότητες στους ενήλικες εκπαιδευόμενους, καθώς τους επιτρέπει να ξεπεράσουν τα εμπόδια, να αποκτήσουν πρόσβαση στη γνώση ανά πάσα στιγμή και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι δια βίου ανάπτυξης, ενδυνάμωσης και αυτογνωσίας.

ΤΟ ΕΡΓΟ:

Το έργο στοχεύει στην υποστήριξη των φορέων εκπαίδευσης ενηλίκων και των εκπαιδευτών/τριών ενηλίκων κατά τη διάρκεια της ψηφιακής μετάβασης σε μια υψηλής ποιότητας συμπεριληπτικής διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω της ανάπτυξης Μαθησιακών Κέντρων (Hub) με τίτλο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός».

 

Η πανδημία οδήγησε σε σημαντική αύξηση του αριθμού των ενηλίκων που παρακολούθησαν διαδικτυακά εκπαιδευτικά προγράμματα. Όμως, οι εκπαιδευτές/τριες ενηλίκων σε όλη την Ευρώπη χρειάστηκε ξαφνικά να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να συνεχίσουν τις εκπαιδεύσεις που είχαν ήδη ξεκινήσει δια ζώσης στο διαδικτυακό περιβάλλον, έχοντας καθόλου ή πολύ μικρή επαγγελματική κατάρτιση για αυτή την ψηφιακή μετάβαση.

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:

Φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων και το προσωπικό τους,

 

Εκπαιδευτές/τριες ενηλίκων και επαγγελματίες,

 

Εκπαιδευτές/τριες ενηλίκων-διαμεσολαβητές/τριες που παρέχουν εκπαίδευση σε εκπαιδευτές ενηλίκων-επαγγελματίες,

 

Ενήλικες εκπαιδευόμενοι, ιδιαίτερα άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Το έργο αυτό πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση εκφράζει τις απόψεις μόνο του συντάκτη και η Επιτροπή δεν πρέπει να θεωρείται υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτή.

Κύλιση στην κορυφή