Η πλατφoρμα BLENDI τιμhθηκε με το βραβεiο Best Demo Award
Η πλατφόρμα BLENDI τιμήθηκε με το βραβείο Best Demo Award στο 16ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Μάθηση!
Αυτό το εργαλείο ηλεκτρονικής μάθησης επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να συνδημιουργούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και σχέδια μαθημάτων μικτής μάθησης μαζί με τους μαθητές.
Η πλατφόρμα BLENDI, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης που αναπτύχθηκε από την ερευνητική ομάδα TIDE του Πανεπιστήμιου Pompeu Fabra (UPF), βραβεύτηκε με το Βραβείο Καλύτερου Demo στο 16ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Τεχνολογικά Ενισχυμένη Μάθηση (EC-TEL 2021), το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από 20 έως 24 Σεπτεμβρίου.
Οι ερευνητές από το Athens Lifelong Learning Institute και από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου μαζί με ειδικούς από το Πανεπιστήμιο Pompeu Fabra (UPF) παρουσίασαν την πρότασή τους στο συνέδριο με τη μορφή άρθρου.
Η πλατφόρμα BLENDI υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς ώστε να συμπεριλάβουν τις φωνές ή τις απόψεις των μαθητών τους για να καθορίσουν τα βασικά στοιχεία των μαθημάτων και των δραστηριοτήτων που διεξάγονται εντός ή εκτός της τάξης. Οι ερευνητές έχουν αναπτύξει μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει τη συλλογή σχολίων από τους μαθητές προκειμένου να εμπλουτιστεί η διαδικασία σχεδιασμού μαθήματος, να καθοριστούν οι στόχοι, οι δραστηριότητες και τα εργαλεία, αλλά και οι διαδικασίες ή οι στρατηγικές για περαιτέρω ανατροφοδότηση και αξιολόγηση.
Το εργαλείο αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος BLENDI (Η μικτή μάθηση στην υπηρεσία της ένταξης), επικεφαλής του οποίου είναι το Diaconia University of Applied Sciences στη Φινλανδία, σε συνεργασία με οργανισμούς από την Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ισπανία.
Τεχνικά, το εργαλείο BLENDI βασίζεται στην πλατφόρμα LDShake/IildePlus που αναπτύχθηκε από την ομάδα TIDE σε προηγούμενα έργα. Η προσαρμογή στο έργο BLENDI σχεδιάστηκε από τους εταίρους του έργου, με την υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών από σχολεία στις συμμετέχουσες χώρες.
Αρθρο αναφορας:
Albó, L., Stylianidou, N., Chalatsis, X., Dieckmann, M., & Hernández-Leo, D. (2021, Σεπτέμβριος). Including Students’ Voices in the Design of Blended Learning Lesson Plans. In European Conference on Technology Enhanced Learning (σελ. 419-423). Springer, Cham.